Syntus met gehuurd NS-mat op doorgaand spoor: DM90 53 (NS 3453) als trein 31148 uit Arnhem keert op 31147 terug naar Arnhem. Rechts mat64 EL² 853 (+ ELP² 888) op het kopspoor trein 6047 uit Utrecht, kerend op trein 6048 naar Utrecht
Volop NS materieel in dienst van Syntus op Arnhem-Winterswijk; links Syntus DM90 61 (NS 3449) + 60 (NS 3448) als binnengekomen trein 30936 wordt afgerangeerd. Rechts staat Syntus DM90 58 (NS 3438) als trein 30935 Arnhem-Winterswijk klaar voor vertrek
Syntus DM90 3436 wordt gebruikt voor de proef buurlandtrein BE 20122 en komt binnen uit Bad Bentheim (voor Syntus/BE). Aparte sporensituatie: spoor 11 is alleen vanuit Oldenzaal te bereiken. Dat kan niet vanuit Enschede. Het kruisende spoor (op de voorgrond) uit Enschede gaat alleen naar spoor 1 en 2
Op het spoor waar vroeger de NS pendel Hengelo-Oldenzaal stond, staat nu proef buurlandtrein 20123 met DM90 3436 klaar voor vertrek naar Bad Bentheim in de pendeldienst van Syntus / Bentheimer Eisenbahn tussen Hengelo en Bad Bentheim onder de noemer ″Grensland Express″
Syntus (NS) DM90 3436 als trein 20123 staat klaar voor vertrek naar Bad Bentheim in de pendeldienst van Syntus / Bentheimer Eisenbahn tussen Hengelo en Bad Bentheim onder de noemer ″Grensland Express″
Syntus (NS) DM90 3436 trein 20123 staat klaar voor vertrek naar Bad Bentheim in de pendeldienst van Syntus / Bentheimer Eisenbahn tussen Hengelo en Bad Bentheim onder de noemer ″Grensland Express″
Interieur (Trein 20123 tussen Hengelo en Bad Bentheim)
Interieur ABk Syntus (NS) DM90 3436 als trein 20123 naar Bad Bentheim in de pendeldienst van Syntus / Bentheimer Eisenbahn tussen Hengelo en Bad Bentheim onder de noemer ″Grensland Express″
Interieur (Trein 20123 tussen Hengelo en Bad Bentheim)
Interieur ABk Syntus (NS) DM90 3436 als trein 20123 naar Bad Bentheim in de pendeldienst van Syntus / Bentheimer Eisenbahn tussen Hengelo en Bad Bentheim onder de noemer ″Grensland Express″
DM90 3452 is al sinds 1999 gehuurd door Syntus en heeft daar nummer 52 gekregen. Hij staat klaar om trein 31143 te gaan rijden naar Arnhem. Die perronoverkapping over het niet gebruikte spoor 1 vind ik een beetje jammer. Het niet overdekte 2e perron wordt standaard gebruikt